Barco

 

Barco is een toonaangevend technologiebedrijf dat visualisatie-oplossingen ontwikkelt. Wereldwijd zijn zij de grootste leverancier van beeldschermen voor mammografieën, wat hen de ideale partner maakt voor onze organisatie. In 2015 stuurde Barco 4 borstkankerpatiënten naar een lightpaintingsessie, een speciale techniek binnen de fotografie. Alle vrouwen mochten zelf kiezen welk light painted beeld hun strijd tegen borstkanker het sterkst symboliseerde.

Dit jaar zette Barco en Pink Ribbon opnieuw een editie van de MyMammoStory op, waarbij Pink Ribbon Boezemvriendinnen via sociale media zichzelf of een vriendin konden nomineren en taggen, met als hoofdprijs de fotoshoot. Het resultaat van de 2 Vlaamse en 2 Waalse winnaressen zie je in onderstaande video. 

www.barco.com

 

Als je de diagnose borstkanker krijgt, lijkt het alsof je wereld in elkaar stort. Toch gaan er elke dag 29 vrouwen moedig de strijd tegen deze kanker aan. Daarom besloot Barco dit jaar vier vrouwen een fotoshoot cadeau te doen waarbij een speciale techniek "lightpainting" wordt gebruikt. Zo kunnen vier Pink Ribbon boezemvriendinnen hun moedige strijd vastleggen op beeld: om zichzelf er aan te herinneren hoe sterk ze wel niet zijn.