Veepee

Veepee

In 2001 schudde vente-privee de markt door elkaar door online flash verkopen te lanceren: bekende merken verkopen hun stock gedurende een beperkte periode (tussen 3 en 5 dagen) aan een sterk gereduceerde prijs op een kwalitatief platform. In 2019 veranderde de naam van vente-privee naar Veepee op basis van de Europese uitbreidingsstrategie die van start ging in 2006.

Ter gelegenheid van de Breast Cancer Awareness Month werken Veepee en de vzw Pink Ribbon opnieuw samen om de actie #CheckYourMasterPieces te lanceren. Expressionistisch, revolutionair en soms provocerend, de meest emblematische borsten van de kunst ontbloten zichzelf via de website: Veepee presents #CheckYourMasterPieces

VeePee members die in de maand oktober een artikel aankopen via de online webshop van één van de volgende 4 merken : avance skincare, nivea, atmos & senzo, DIM doen automatisch een donatie via VeePee naar de vzw Pink Ribbon.

Naast het project ‘check your masterpieces’ en de online verkoop staat er ook op 26 oktober een lezing bij VeePee gepland olv. Dr. Marleen Finoulst.