CKS

CKS

06/04/2023 - Partner aan het woord: CKS ontwerpt het nieuwe lintje.

CKS Fashion, met mode voor dames en kinderen, wil vrouwen een goed gevoel geven door extra kleur toe te voegen aan hun leven. Elly De Schutter, marketing manager bij CKS: “We willen iets goed doen voor vrouwen, we willen er zijn voor hen. Daarom zijn we ook partner van Pink Ribbon.” CKS heeft een eigen ontwerpster in huis die het nieuwe lintje voor 2023 zal ontwerpen. Voor dat lintje haalt ze inspiratie uit een selectie van ingezonden ontwerpen van naasten van personen met borstkanker. Uit de vele pakkende inzendingen selecteerde Pink Ribbon een zestal voorstellen. Dit zestal werd uitgenodigd in de kantoren van CKS, waar ze hun verhaal uitdrukten met behulp van verf en papier en daarmee inspiratie gaven aan de ontwerpster. “Onze ontwerpster heeft nu de opdracht om die emoties te interpreteren en te integreren in het nieuwe lintje”, vertelt Elly De Schutter, “Wat wij bij CKS wel een heel bijzondere opdracht vinden.”

Het finale lintje 2023 zal een bijzonder plaatsje krijgen bij CKS, Mayerline en JBC, van dezelfde groep.

CKS Capsule collectie

Ter gelegenheid van Breast Cancer Awareness Month heeft CKS een exclusieve capsulecollectie uitgebracht. Of het nu gaat om een T-shirt, trui, shirt, pet of sokken, de exclusieve collectie zit boordevol unieke details die verwijzen naar de ontwerpen en de onderliggende boodschap van het lintje van Pink Ribbon.

De capsulesollectie 'Stronger together' van CKS x Pink Ribbon is exclusief verkrijgbaar op cks-fashion.com of in de CKS-winkels vanaf 27/09/2023. CKS doneert 15% van de opbrengst van elk item in deze collectie aan de vzw Pink Ribbon.


Belgaimage 74930678
Reportage 'Campagne contre le cancer du sein : d’anciennes patientes vont concevoir le design du ruban rose'