Torfs

Torfs

Met meer dan 70 winkels in België is Torfs een vaste waarde als het op schoenen aankomt. Al sinds 1948 is het een echt familiebedrijf en zo dragen ze een aantal waarden hoog in het vaandel. Ze willen een bedrijf voor en door mensen zijn en gaan 360° voor zorgzaamheid naar alle stakeholders toe. Ze willen, net als Pink Ribbon, zorg dragen voor elkaar en voor de maatschappij waarin we leven. Het is daarom ook dat het bedrijf de strijd tegen borstkanker mee aangaat door Pink Ribbon te steunen. Je vindt dit najaar onze lintjes in hun winkels.

www.torfs.be


Met meer dan 95% vrouwelijke medewerkers, vinden ze het bij Torfs dan ook belangrijk om mee te strijden tegen borstkanker. ‘Wanneer een werknemer uitvalt met borstkanker, leeft het hele bedrijf mee’, aldus marketing manager Lise Conix. Chris en Nicole, twee salescoaches binnen Torfs delen in een openhartig interview hun ervaring met borstkanker en welke impact dat had op hun leven, zowel privé als professioneel.

Bekijk het volledige interview hier:

Getuigenis: Ga meteen naar de dokter!