Veepee

In 2001 schudde vente-privee de markt door elkaar door online flash verkopen te lanceren: bekende merken verkopen hun stock gedurende een beperkte periode (tussen 3 en 5 dagen) aan een sterk gereduceerde prijs op een kwalitatief platform. In 2019 veranderde de naam van vente-privee naar Veepee op basis van de Europese uitbreidingsstrategie die van start ging in 2006.
Om mensen die strijden tegen borstkanker te steunen, bundelen Veepee en de vereniging Pink Ribbon hun krachten in een exclusieve bewustmakingscampagne. Voor elke aankoop op de Veepee site of app, wordt €1 door het deelnemende partnermerk gedoneerd aan Pink Ribbon. Om de impact te vergroten, lanceert Veepee parallel een bewustmakingscampagne: elke dag worden Veepee-leden uitgenodigd om gekende bijnamen die aan borsten worden gegeven te raden. Zo kunnen ze een waardebon van €10 winnen, en voor elke gewonnen waardebon doneert Veepee zelf nog eens €10 aan Pink Ribbon.